“Μαγευτικές λίμνες και μαγευτικά βουνά” που κόβουν την ανάσα: συμβουλές αναγνωστών από την Ευρώπη

By | July 5, 2024

Για λίγους ακόμη Δολομίτες, Ιταλία

Το Alleghe στο Belluno, 130 χιλιόμετρα βόρεια της Βενετίας, είναι μια γραφική πόλη σε μια εκπληκτική λίμνη που πλαισιώνεται από τους μεγαλοπρεπείς ανατολικούς Δολομίτες. Βρήκαμε τους δρόμους πραγματικά μαγευτικούς, την τοπική κουζίνα εξαιρετική και απολαύσαμε συναρπαστικές πεζοπορίες όπου δεν συναντούσαμε σχεδόν ψυχή. Το Alleghe ήταν η τέλεια βάση για να εξερευνήσετε μια από τις πιο μαγευτικές και παρθένες περιοχές της Ιταλίας.
Λόρνα Γιανγκ

Παράθυρα και καταρράκτες βράχου, Σλοβενία

Η Kranjska Gora στις Ιουλιανές Άλπεις έχει μερικές εξαιρετικές κορυφές για όσους αναζητούν την περιπέτεια. Δοκιμάστε το Prisank (2.547 μέτρα) και κοιτάξτε έξω για το εκπληκτικό παράθυρο βράχου στο δρόμο προς τα πάνω. Το Mala Mojstrovka (2.332 μέτρα) προσφέρει υπέροχη θέα και είναι πιο εύκολο να αναρριχηθεί. Μας άρεσε πολύ η βόλτα στις σμαραγδένιες πράσινες πισίνες του Zelenci και επισκεφτήκαμε τον καταρράκτη Martuljek, που περνούσε μέσα από όμορφα δάση. Χαλαρώσαμε στις όχθες της λίμνης Jasna, απολαύσαμε τη θέα 360 μοιρών και φάγαμε νόστιμα κρεμώδη Κρεμνα Ρεζίνα Κέικ στο καφέ δίπλα στη λίμνη. Στη συνέχεια ποδηλατήσαμε στο φανταστικό μονοπάτι εκτός δρόμου προς τη βορειοανατολική Ιταλία.
Ματθαίος

Συμβουλές από τους αναγνώστες του Guardian Travel

Κάθε εβδομάδα ζητάμε από τους αναγνώστες μας συστάσεις από τα ταξίδια τους. Μια επιλογή από τις συμβουλές παρουσιάζεται στο διαδίκτυο και μπορεί επίσης να εμφανιστεί σε έντυπη μορφή. Για να συμμετάσχετε στον πιο πρόσφατο διαγωνισμό, επισκεφτείτε την αρχική σελίδα Επιλογές αναγνωστών

Οι καταραμένες αλλά όμορφες κορυφές της Αλβανίας

Οι Αλβανικές Άλπεις, ή αλλιώς Καταραμένα Βουνά, διαθέτουν εντυπωσιακές κορυφές, ειδυλλιακές κοιλάδες και παγωμένα τιρκουάζ ποτάμια. Ενώ πολλοί τουρίστες επιλέγουν μια γρήγορη παράκαμψη για πεζοπορία στο πάσο των 17 χιλιομέτρων από το Theth στη Valbonë, περάσαμε πέντε ημέρες στο Theth και μείναμε στο υπέροχο και άνετο Bujtina Vellezerit Grrela (διπλά από 49 £ B&B), το οποίο προσφέρει εξαιρετικές προσφορές παραδοσιακού αλβανικού φαγητού . Η Θήθ είναι σχετικά υπανάπτυκτη και μια χαλαρωτική βάση για να ανακάμψετε από τις επίπονες ορεινές πεζοπορίες. Η εξαιρετική θέα και τα ζεστά βράδια του Ιουνίου βλέποντας τα χελιδόνια και τις πυγολαμπίδες με φόντο τις κορυφές ήταν πραγματικά αξέχαστα.
Έμιλυ

Μοναστήρια στην όχθη της λίμνης, Βόρεια Μακεδονία

Στη λίμνη Οχρίδα, μια από τις βαθύτερες λίμνες της Ευρώπης, περάσαμε πρόσφατα υπέροχες μέρες εξερευνώντας τα μοναστήρια και τα ερείπια στην ακτή. Φάγαμε μεσημεριανό στην ξύλινη βεράντα ενός εστιατορίου, που προεξέχει τόσο μακριά που μπορείτε να βουτήξετε τα πόδια σας στο καθαρό νερό, και κλείσαμε τη μέρα με γευσιγνωσία κρασιού σε ένα τοπικό οινοποιείο. Η Βόρεια Μακεδονία έχει ένα μοναδικό μείγμα βαλκανικών και μεσογειακών επιρροών, από τις εκκλησίες με τρούλο μέχρι τα νόστιμα πιάτα με ψητά λαχανικά, αρνί και φρέσκο ​​πρόβειο τυρί. Σοφία

Ταξιδεύοντας μόνος στη λίμνη Bracciano, κοντά στη Ρώμη

Η λίμνη Bracciano, μια ώρα οδικώς βόρεια της Ρώμης, ήταν το τέλειο μέρος για να μάθω ξανά πώς να απολαμβάνω (πραγματικά να απολαμβάνω) σόλο διακοπές αφού έχασα εντελώς την επιθυμία μου να ταξιδέψω κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Τα μηχανοκίνητα σκάφη απαγορεύονται και το νερό είναι δροσερό, καθαρό και τέλειο για κολύμπι, κωπηλασία και χαλάρωση. Οι τρεις νυσταγμένες παραλίμνιες πόλεις – Bracciano, Anguillara, Trevignano – προσφέρουν μια καταπληκτική επιλογή από εστιατόρια και σημεία για aperitivo. Ένιωσα περιποιημένος από τους ντόπιους, οι οποίοι με χαρά άκουγαν τις συμβουλές μου για να επισκεφτώ τα νησιά της Σκωτίας (από όπου κατάγομαι) και έκαναν υπομονή με τα ανυπόφορα ιταλικά μου. Σχεδιάζω ήδη την επιστροφή μου.
EalaSaid

Εμπνευσμένο από τον Newby στα Ιταλικά Απέννινα

Εξερευνήσαμε τα βουνά της περιοχής Emilia Romagna της Ιταλίας, εμπνευσμένοι από το βιβλίο του Eric Newby Love and War in the Apennines, στο οποίο περιγράφει τις εμπειρίες του κρύβοντας από τον γερμανικό στρατό σε ορεινές φάρμες κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Ακολουθήσαμε τα βήματά του στα βουνά νότια της Πάρμας, κάνοντας πεζοπορία μέσα από δασικές περιοχές για να φτάσουμε στον κεντρικό δρόμο. εγκληματική (ράχη), από όπου έχετε φανταστική θέα στην ακτή της Λιγουρίας. Τα μονοπάτια είναι καλά σηματοδοτημένα και μείναμε μια νύχτα σε ένα από αυτά Καταφύγια (Αλπικές καλύβες) του Club Alpino Italiano (από 55€ ημιδιατροφή). Το φαγητό είναι εποχιακό και τοπικό: μανιτάρια, πολέντα, σπιτικά ζυμαρικά και λουκάνικα.
RW

Διάλειμμα στα σύνορα με το περιφερειακό τρένο από τη Σλοβενία ​​στην Ιταλία

Για να φτάσετε στην Ιταλία από τη λίμνη Bled, μπορεί να θέλετε να επιστρέψετε στη Λιουμπλιάνα και να πάρετε ένα γρήγορο τρένο ή λεωφορείο για την Τεργέστη. Αντ ‘αυτού, κάντε μια από τις πιο γραφικές διαδρομές στη Σλοβενία ​​– το τοπικό τρένο από το σταθμό Bled Jezero (στο δυτικό άκρο της λίμνης) στη σλοβενική πόλη Nova Gorica στα ιταλικά σύνορα. Η διαδρομή διάρκειας 90 λεπτών, που μας κόστισε μόλις 7,30 ευρώ το άτομο, μας πήγε από τη λίμνη Bled μέσω της κοιλάδας Bohinj, προσφέροντας θέα στις Ιουλιανές Άλπεις και στα σμαραγδένια πράσινα νερά του ποταμού Soca. Μόλις φτάσετε στη Nova Gorica, περπατήστε περίπου 20 λεπτά για να περάσετε τα σύνορα και να εισέλθετε στην Ιταλία στην όμορφη πόλη Gorizia.
Φραντζίσκα Λι

Διαμονή στον παγετώνα κοντά στο Chamonix

Το Chamonix είναι κυρίως γνωστό ως χιονοδρομικό κέντρο, αλλά έχει επίσης τη γοητεία του τους θερμότερους μήνες. Ξεκινήσαμε από το χωριό Les Praz στα περίχωρα του Chamonix και πεζοπορήσαμε μέσα στο ήσυχο δάσος. Σταματήσαμε αρκετές φορές για να απολαύσουμε την εκπληκτική θέα στο καταπράσινο και τα χιονισμένα βουνά. Μέσα στο δάσος ανακαλύψαμε το Chalet de la Floria στα 1.350 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, όπου απολαύσαμε μια ομελέτα και Τάρτα μυρτιά (κέικ βατόμουρου). Την επόμενη μέρα πήραμε το τελεφερίκ στο σπήλαιο πάγου στον παγετώνα Mer du Glace. Ήταν εκπληκτική: το κρύο ήταν ακραίο, υπήρχαν εντυπωσιακά γλυπτά από πάγο και μάθαμε συναρπαστικές λεπτομέρειες για την ιστορία των παγετώνων.
Νίτικα

Γλιστρώντας πάνω από τη λίμνη Λουγκάνο, Ελβετία/Ιταλία

Η λίμνη Λουγκάνο βρίσκεται ανάμεσα στην Ιταλία και την Ελβετία και το περασμένο καλοκαίρι βρήκαμε έναν υπέροχο τρόπο να εξερευνήσουμε και τα δύο μέρη. Πήραμε το αστραφτερό λευκό ελβετικό δημόσιο πορθμείο Navigazione Lago di Lugano, πληρώνοντας 20 £ για μια ημέρα επιστροφής. Το πλοίο αναχωρεί από το Porto Ceresio της Ιταλίας στις 10:30 π.μ., γλιστράει πάνω από τα εξαιρετικά ομαλά νερά, διασχίζει τη λίμνη και σταματά σε χωριά με πέτρινα σπίτια, εναλλασσόμενες στάσεις στην Ελβετία και την Ιταλία, συμπεριλαμβανομένου του λαμπρού ελβετικού μουσείου Miniature υπαίθριο στη Μελίδε. Καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού υπάρχουν θέα σε πευκόφυτες πλαγιές και χιονισμένες κορυφές στο βάθος. Φτάνοντας στο Λουγκάνο μετά από λίγο περισσότερο από μία ώρα, εξερευνήσαμε την όμορφη πόλη και μάλιστα καταφέραμε να κάνουμε μια βουτιά στη λίμνη. Επιστρέψαμε στις 19:00 για να απολαύσουμε το ηλιοβασίλεμα.
Ο Νάιτζελ

Συμβουλή νίκης: τέτοιοι κορυδαλλοί στο Ιντερλάκεν της Ελβετίας

Ο σύζυγός μου και εγώ πήραμε τον τετράχρονο γιο μας στην πρώτη του περιπέτεια στο εξωτερικό, ταξιδεύοντας μέσω φεριμπότ και τρένων για το Ιντερλάκεν μέσω Άμστερνταμ. Όταν φτάσαμε, κουρασμένοι από το ταξίδι, είδαμε τα λαμπερά γαλαζοπράσινα νερά της λίμνης Thun να αστράφτουν στον ήλιο της αρχής του καλοκαιριού. Ανατολικά του Ιντερλάκεν βρίσκεται μια άλλη όμορφη λίμνη: η λίμνη Brienz. Τις επόμενες μέρες εξερευνήσαμε τα γύρω βουνά και πεζοπορήσαμε από το τελεφερίκ Lauterbrunnen στο Mürren. Ήταν μια αξέχαστη περιπέτεια για όλους μας.